Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Új mémhullám árasztotta a brit tantermeket: gyerekek országszerte kiabálják a „six-seven” szavakat órák közben. A tanárok egy része nem érti, mások már taktikát dolgoztak ki a jelenség kezelésére.
Nem mindenhol matek, fizika és irodalom várja a hallgatókat – a világ egyetemein olyan kurzusokat is indítanak, amelyek első hallásra inkább tűnnek poénnak, mint valódi tudományos tárgynak. Pedig nagyon is komolyan veszik őket: van, ahol zombiapokalipszisre készülnek, máshol a Simpson család filozófiáját elemzik, vagy éppen a Star Trek epizódjain vitatkoznak.
Sokan álmodoznak arról, hogy külföldön tanuljanak, de amikor választani kell a brit és az amerikai egyetemek között, könnyű elveszni. Mindkét rendszer világszínvonalú, mégis másképp működik: eltér a tanórák felépítése, a felvételi folyamata, a közösségi élet és a mindennapok ritmusa. Ritli Zsanett írása, aki a University of St. Andrews alumnájaként és jelenlegi Fulbright-ösztöndíjas NYU hallgatóként mindkét felsőoktatási rendszerben első kézből szerzett tapasztalatot.
Évtizedekkel ezelőtt a brit iskolások egy generációja akaratlanul is részt vett egy olyan kezdeményezésben, amely az olvasási készségek fejlesztését célozta – maradandó következményekkel.
Nehezebbé válhat a munkavállalás a külföldről érkező frissdiplomásoknak az Egyesült Királyságban. A szűkülő lehetőségek miatt a brexit óta lényegesen csökkent a nemzetközi hallgatók száma az országban, az egyetemek vezetői aggódnak.
2010 óta drasztikusan romlik a fiatalok mentális egészsége és egyre nő az öngyilkossági kísérletek száma, amik nagy arányban vezethetőek vissza a közösségi médiára.
Több jótékonysági szervezet szerint is hatalmas károkat szenvednek az egészségükben és jólétükben az angol gyerekek, mivel a politikai döntéshozók megtagadják a szabadtéri játékokhoz szükséges terek kialakítását.