Hogyan teljesítenek a magyar diákok matekból és szövegértésből?
Szövegértésből, matematikából és természettudományból is rontottak a magyar diákok a 2012-es PISA-felmérésen.
Szövegértésből, matematikából és természettudományból is rontottak a magyar diákok a 2012-es PISA-felmérésen.
Szövegértésből, matematikából és természettudományból is rontottak a magyar diákok a 2012-es PISA-felmérésen.
"Az átlagos szövegértési eredményeket kicsomagolva azt látjuk, hogy 2012-ben a teljesítmények romlását pont annak...
Nyilvánosságra hozták a 2012-es PISA-felmérések eredményét: a magyar diákok matematikából, szövegértésből és természettudományból is rontottak.
Rosszabb volt a magyar diákok teljesítménye az OECD átlagnál a 2012-es PISA-felmérés eredményei szerint.
Nyilvánosságra hozták a 2012-es PISA-felmérés eredményeit: a magyar diákok matematikából, természettudományból és szövegértésből is rontottak. A tesztet 15 évesekkel íratják meg, a kérdéseket pedig hat szintre osztják. Íme, a matematikai példafeladatok - magyar változatot nem találtunk, így az OECD honlapján közzétett, angol nyelvű kérdéseket vettük át.
Szövegértésből, matematikából és természettudományból is rontottak a magyar diákok a 2012-es PISA-felmérésen. Az eredmény: a magyarországi iskolák 15 évesei az OECD-átlag alatt teljesítenek, matekból Ausztria, Szlovénia és Szlovákia is megelőzött minket.
A diákok körében végzett PISA-felmérés mintájára ezúttal a felnőtteket vizsgálja a Gazdasági Együttműködési és...
Nem feltétlenül azokban az országokban a legjobb az oktatás hatásfoka, ahol a legtöbb pénzt fordítják rá - állapítja...
Évek óta tarolnak a nemzetközi felméréseken a sanghaji diákok: a legtöbb tantárgyból világelsők, megelőzve finn...
Sanghaj és Hongkong oktatás terén nyújtott teljesítménye legalább annyira látványos, mint gazdasági mutatói, ami részben a különórák népszerűségének tulajdonítható - írta internetes oldalán a BBC brit műsorszolgáltató. A dél-koreai diákokra is nagy nyomás nehezedik.
Az Európai Unióban minden ötödik 15 éves és sok felnőtt európai nem tud rendesen olvasni - derül ki egy tanulmányból, amelyet az Európai Bizottság tett közzé hétfőn Brüsszelben.
Gyengébbek a magyar diákok digitális szövegértési képességei, mint a nyomtatottszöveg-értésük, ennek okai pedig egyebek mellett a családi háttérben és az internethez való hozzáférésben keresendők - mondta Gloviczki Zoltán közoktatásért felelős helyettes államtitkár kedden a 2009-es PISA-eredményeket ismertetve.