Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Hogyan számoljam ki a törteket egyszerűen? Mi okozta az első világháborút? Fogalmazz meg egy rövid történetet egy kutyáról és egy cicáról. Megkérdeztük a ChatGPT-t miben kértek tőle leggyakrabban segítséget a magyar diákok és a szüleik 2024-ben.
Ma már szinte az iskolában és az osztálytermekben is kikerülhetetlenek a digitális eszközök és alkalmazások. Bizonyos applikációk használhatók puskázásra, házi feladatok megoldására és fogalmazások írására, míg mások változatosabbá tehetik a tanórákat, színesebbé a tanulást és a számonkérést. Ahhoz viszont, hogy ez megvalósulhasson, ismerni kell őket.
Bár egyre elterjedtebb az AI és a ChatGPT-vel való visszaélés az egyetemeken, sok intézmény megtiltotta az ezeknek a felderítésére szolgáló eszközök használatát.
A Logischool iskolahálózat 10. évfordulója alkalmából bejelentette a tananyagának jelentős bővítését, amiben a mesterséges intelligencia (MI) szélesebb körű oktatása is szerepet kap.
Még csak pár hónapja jelent meg, mégis már kavarodást okozott a felsőoktatásban a mesterséges intelligencia. Van, ahol nyitottabbak a használatára, máshol egyelőre nem tudják, hogyan lehetne megfelelően használni.
Csendben eltűntette a ChatGPT-t fejlesztő Open AI a márciusban közzétett, mesterséges intelligencia által írt szövegeket felismerni hivatott szolgáltatását, annak rossz pontosságára hivatkozva. Pedig korábbi tesztünkön ez volt az, amely még a magyar szövegeket is felismerte. Veszett fejsze nyele akkor az egyetemek harca a robotszövegekkel?
Használjuk, de ésszel – így foglalható össze a 24 brit egyetemet – köztük a Cambridge-et, az Oxfordot, a Birminghamet és a Durhamot is – összefogó Russell Group múlt héten kiadott iránymutatása arról, mit kezdjenek a generatív mesterséges intelligencián alapuló, folyamatosan fejlesztett eszközökkel.