Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Fiktív tanulók után vettek fel állami támogatást egy nonprofit szervezeten keresztül – több mint 43 millió forintos kár érhette az államot. A Szegedi Járásbíróságon indult meg a büntetőeljárás.
A Kulturális és Innovációs Minisztérium (KIM) nemrég kiadott közleménye szerint már 10 hónapja várja a választ arra a törvényjavaslatra, amelyet még 2023-ban nyújtott be az Európai Bizottságnak. A Népszava értesülési szerint azonban az EB nagyjából akkor kaphatta meg a javaslatot, amikor az 2024. október 1-jén kikerült a kormány honlapjára.
Csák János kedden és szerdán az Európai Nukleáris Kutatási Szervezet (CERN) genfi központjában tárgyalt, aminek kapcsán beszélt a kormány 2023-ban indított Neumann János Programjáról.
Lezárult a perfelvételi szakasz a Kölcsey Ferenc Gimnáziumból kirúgott tanárok ügyében, de a bíró kifogásolta a tankerülettől kapott adatok hitelességét.
Maruzsa Zoltán, a Belügyminisztérium köznevelési államtitkára jövő hét csütörtökre egyeztetésre hívta a Pedagógusok Szakszervezete (PSZ) és a Pedagógusok Demokratikus Szakszervezete (PDSZ) képviselőit.
Sem az iskolaigazgató, sem az alapítvány elnöke nem érti, mivel vádolják őket, pedig valaki több mint 330 millió forintnyi állami támogatást vett fel jogtalanul 2012 és 2014 között Szegeden.
Persze csak akkor mondana le a miniszter, ha neki felróható okokból nem jön össze a megállapodás az ügyben. Jövő héten Varga Judit igazságügyi miniszter is tárgyal a kérdésben.
A köznevelés fölé rendelt újabb miniszter sem érti az oktatási rendszer lényegét, működését, sőt egyáltalán a céljait sem - állítja a Civil Közoktatási Platform (CKP).