Még csak 12 éves, de már tízmilliókat keres egy egyszerű ötlettel
Egy 12 éves amerikai fiú bombaüzletet csinált ötletéből: olyan matricákat dobott piacra, amelyek többször is...
Egy 12 éves amerikai fiú bombaüzletet csinált ötletéből: olyan matricákat dobott piacra, amelyek többször is...
Mark Zuckerbergnek még a pulija is világsztár. A Facebook történetét mindenki betéve tudja, még azok is, akik nem olvasták a könyvet, és nem látták a filmet. Kevésbé ismert sikertörténetek nyomába eredtünk - hogyan gazdagodhat meg egy középiskolás kávézaccból vagy laskagombából?
Az egyetemi tudás és a felsőoktatási intézmények kutatásainak értékesíthetőségéről vitáztak március 29-én a Budapesti Corvinus Egyetemen az első TEDxYouth@Budapest klubest résztvevői. Az előadók szerint a hazai állapotok elszomorítóak, így az egyetlen megoldás szembemenni az elvárásokkal.
A világpiacon diktáló vállalatok egyöntetűen osztják azt a véleményt, hogy a gazdasági képzések elavultak és a valósághoz képest mindig egy lépéssel hátrébb vannak. Miközben az információs robbanás és az internet naponta új és új technikákat szállít, az MBA kurzusok diákjai még mindig befektetési ismereteket hallgatnak, és legfőbb vágyuk, hogy egy banknál dolgozhassanak.
Az Új Magyarország Fejlesztési Terv 138 millió forintos támogatásával fejleszti a hallgatókat és a végzett diákokat érintő szolgáltatásait a tatabányai Modern Üzleti Tudományok Főiskolája (MÜTF) - közölte az intézmény rektora a projektet megnyitó tájékoztatón. Dr. Kandikó József elmondta: a diplomaszerzést követően az első, a harmadik és az ötödik évben felmérést végeznek a frissdiplomások pályájáról, az eredményeket pedig a főiskola képzéseinek kialakítása során is felhasználják.
Míg a magyarországi felsőoktatási intézményekben első a tanulás, és csak második a testnevelés, ez az Egyesült Államok számos iskolájában megfordult. Ott ugyanis az egyetemi sport kőkemény üzlet.
A csapatépítő tréningek célja többnyire azonos, az összecsiszolódásnak azonban számos módja van. A sörözés sokat segíthet az őszinte beszédben, de önmagában kevés a konstruktív együttműködés megteremtéséhez.