Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
A III. kerületi Kőrösi Csoma Sándor Két Tanítási Nyelvű Baptista Gimnáziumba minden tizedik tanár koronavírusos, ezért az őszi szünetben mindenkit szeretnének letesztelni, mielőtt újra indulnának.
A Lépjünk, hogy léphessenek! Közhasznú egyesület nyílt levelet írt Maruzsa Zoltánnak azzal kapcsolatban, hogy mire van szüksége a sajátos nevelési igényű (SNI) diákoknak és családjaiknak, ahhoz, hogy a világjárvány ne okozzon gondot ezeknek a gyerekeknek az oktatásban.
A koronavírussal együtt megérkezett a digitális oktatás fogalma is a diákok életébe. Milyen lelki hatásai lehetnek, ha a vírushelyzet miatt hol otthon, hol pedig az iskolában kell tanulniuk? Egy iskolapszichológussal beszélgettünk arról, hogy ez milyen követkeményekkel járhat.
Egy héttel ezelőtt még csak tervben volt a román főváros iskoláinak a bezárása, de az illetékesek azóta döntöttek: október 20-ától bezárnak az óvodák, iskolák és egyetemek is, a tanévet pedig online folytatják.
A ma kezdődő őszi érettségivel rengeteg speciális kérdés merült fel a jelenlegi különleges helyzetnek köszönhetően. Ilyen például az is, hogy részt vehetnek-e az érettségin azok a vizsgázók, akik jelenleg tantermen kívüli digitális oktatásban tanulnak? Mutatjuk a választ.
A Pedagógusok Szakszervezete (PSZ) az elmúlt napokban online felmérést végzett arról, hogy biztonságban érzik-e magukat a tanárok és az oktatásban dolgozók. A több ezer beérkezett válasz alapján úgy gondolják, hogy az oktatási kormányzatnak át kellene gondolnia a jelenlegi védekezési stratégiáját a koronavírus-járvánnyal szemben, mert a válaszadók többsége nem érzi biztonságosnak a munkahelyét.
A minisztérium adatai szerint két hete csökken azoknak az iskoláknak, illetve osztályok száma, amelyek nem hagyományos munkarendben vesznek részt az oktatásban.
A redmondi óriás céges csoportmunka alkalmazása óriási ismertségre tett szert a járvány első hulláma alatt, hiszen egy csapásra megismerte rengeteg tanár és diák is. Ez azonban csak az első lépés a felé, hogy a digitális oktatási módszerek beépüljenek az iskolák mindennapjaiba, amelyből a diákok és tanáraik is profitálnak.
Bár a hibrid oktatásról a járvány második hullámához érve is megoszlanak a szakmai vélemények. Az idei tanév eddigi tapasztalatairól beszélt Hajnal Gabriella, a Klebelsberg Központ elnöke.
Az Orosházi Vörösmarty Mihály Általános Iskolát is elérte a koronavírus. Hétfőtől a felsősöknek online órákat tartanak, mivel a tanárok és a diákok között is találtak fertőzötteket.