Egyetemi rangot kapott a Budapesti Metropolitan Főiskola
Alkalmazott tudományok egyetemeként működhet január 1-jétől a Budapesti Metropolitan Főiskola. Az intézmény több lehetőséget is lát a rang elnyerésében.
Alkalmazott tudományok egyetemeként működhet január 1-jétől a Budapesti Metropolitan Főiskola. Az intézmény több lehetőséget is lát a rang elnyerésében.
Állítólag 40 tanár adta be a felmondását a Budapesti Kommunikációs Főiskolán, mert úgy gondolják, komoly hiányosságok akadályozzák az oktatást az intézményben – írja az Index.
A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola hallgatói szeptembertől már a Budapesti Metropolitan Főiskolán kezdhetik meg tanulmányaikat.
Február 15-ig lehet jelentkezni a 2015-ös felvételire: megnéztük, hányan kerülhetnek be a BudapestI Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) alap-, osztatlan és mesterképzéseire, illetve felsőoktatási szakképzéseire.
A pályakezdő főiskolás fiatalok 85 százaléka valószínűnek tartja, hogy el tud helyezkedni a szakterületén, ugyanakkor...
Pályakövetési sorozatunkban bemutattuk a különböző képzési területeken végzettek elhelyezkedési esélyeit, most pedig annak járunk utána, milyen átlagfizetésre számíthatnak a különböző egyetemek, főiskolák friss diplomásai. Hatodik rész: Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola.
Vass László, a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) rektora szerint diszkriminatív a továbbtanuló...
Különleges ötlettel rukkolt elő két évvel ezelőtt az egyik magánfőiskola: az intézménnyel kapcsolatban álló cégekhez közvetítik ki a hallgatókat, akik keresetükből finanszírozhatják tanulmányaikat. Egyelőre két főiskolán indították el a programot - utánajártunk, milyen eredménnyel.
Nemzetközi tanulmányok alapszakot indít a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF).
A költségtérítés teljes összegét visszakapják azok a hallgatók, akik a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) stratégiai marketing és pr-tanácsadó képzésére iratkoznak be, de nincsenek megelégedve az oktatással.
Továbbra is visszafizetési garanciát vállal a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola szakirányú továbbképzésein: ha a hallgató az első négy hétben meggondolja magát, és abbahagyja a képzést, visszakapja a befizetett tandíját.
Közösségi siteokon próbálja elérni a BKF a diákokat a jelentkezési lap február 15-i leadási határidő előtt. A BKF online kommunikációs stratégiáját a Neo reklámügynökséggel közösen dolgozta ki.
Túl sokszor szerepel mostanában a közlekedési vállalat a médiában, az ún „fekete címlap“ jelenléte kikezdi a vállalat hírnevét és az utasok bizalmát is – állítják kommunikációs szakemberek. Egyvalamire viszont biztosan jó volt az elmúlt évek vesszőfutása: a BKV önnálló tétel lett egy kommunkiációs főiskolán és ezzel olyan cégek mellé "zárkózott fel" mint például a Coca-Cola vagy a Mc Donald’s.
Idei utolsó nyílt napját rendezi meg a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola február 7-én. A diákokkal közösen leforgatott vírusfilm, illetve a főiskola rádiójával közösen létrehozott műsorszámot követően ezúttal Kepes András íróval, televíziós műsorvezetővel színesítik a rendezvény programját.
Nyílt napot tart a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola január 5-én, ezzel nyitja meg a középiskolások előtt az új évet. A nyílt napon az érdeklődők mindent megtudhatnak a főiskoláról, a meghirdetett szakoktól kezdve a hallgatói juttatásokon át, a diákélet sajátosságáig.
Vírusfilmet készít a Budapest Kommunikációs és Üzleti Főiskola csapata a december 13-án megrendezésre kerülő nyílt napján, amelynek minden látogató szereplője lehet. Aki hallott már a gerillamarketing akcióról, tudja milyen izgalmas élmény. Akinek ismeretlen a fogalom, itt az idő, hogy képbe kerüljön. Ki tudja, még cél is lehet a marketingszakma.
Nyolcadik alkalommal rendezett Diák-médiafesztivált a Diák- és Ifjúsági Újságírók Országos Egyesülete (DUE) október 17-én. A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolán (BKF) rendezett eseményen Réz András esztéta hirdette ki a Címlap + Arc diáklap-szépségverseny győzteseit: felsőoktatási kategóriában a Műszaki Egyetemen kiadott KáTé, a középiskolás lapok közül pedig a pécsi Kredenc bizonyult a legjobbnak, a közönségdíjat pedig a BKF-es Komm kapta.
A pályázati időszak kezdetén, amikor ezermilliárdok válnak elérhetővé, és 200 fölé emelkedett a kiírások száma, nagy szükség van a villámgyors és életképes üzleti tervekkel álmodó és megvalósító szakemberekre - ezzel e megfontolással indít pláyázatíró képzést a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF).