Közösségi siteokon próbálja elérni a BKF a diákokat a jelentkezési lap február 15-i leadási határidő előtt. A BKF online kommunikációs stratégiáját a Neo reklámügynökséggel közösen dolgozta ki.
A hosszú távra tervezett közösségi jelenlét bázisa a BKF hivatalos Facebook oldala, amelyet két Twitter csatorna és egy YouTube csatorna egészít ki. A Twitteren az intézmény hivatalos tájékoztatásai mellett dr. Vass László rektor személyesen is bekapcsolódik az informálásba. Őt ezen a címen követhetik az érdeklődők.
„A Rektor Úr a Facebook korai időszakától igen aktív résztvevője volt az akkor még önszerveződő BKF-es közösségnek, így nem állt tőle távol, hogy személyesen, egy újabb online csatornán is közreműködjön az intézmény kommunikációjában. Ráadásul a diákok is közelebb érzik magukhoz az iskolát, ha lehetőségük van közvetlen kapcsolatot teremteni az intézmény vezetőségével” – mutatott rá az előnyökre dr. Tóth Ágnes, a BKF marketing igazgatója.
A különböző csatornák összefogásával az intézménynek lehetősége nyílik hivatalos és ellenőrzött információk eljuttatására azokhoz a fiatalokhoz, akik amúgy is a neten tájékozódnak. A tények mellett természetesen a hitelesség erősítésében is sokat segít a személyes kapcsolat, ezért a BKF jelenlegi és volt hallgatóinak bekapcsolódására is számít.
eduline