Közösségi oldalakon „támad” a BKF
Közösségi siteokon próbálja elérni a BKF a diákokat a jelentkezési lap február 15-i leadási határidő előtt. A BKF online kommunikációs stratégiáját a Neo reklámügynökséggel közösen dolgozta ki.
Közösségi siteokon próbálja elérni a BKF a diákokat a jelentkezési lap február 15-i leadási határidő előtt. A BKF online kommunikációs stratégiáját a Neo reklámügynökséggel közösen dolgozta ki.
Önálló csatornaként üzemel március 13-tól a Líceum Televízió. Az egri Eszterházy Károly Főiskola által üzemeltetett televíziós csatorna a UPC helyi hálózatán kapott helyet - adta hírül a FigyelőNet. A hat éve működő televízió technikai felszereltsége lehetővé teszi a teljes digitális feldolgozást, a hírstúdióval és 40 kamerával felszerelt televíziót elsősorban a médiaismereteket tanuló hallgatóknak hozta létre az intézmény.