Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Nem túl gyakran, de előfordul, hogy valakire már az egyetemi években rámosolyog a szerencse - és ennek forintosítható...
Nem túl gyakran, de előfordul, hogy valakire már az egyetemi években rámosolyog a szerencse - és ennek forintosítható eredménye is lesz.
1. Corinne Prevot
Százezer dolláros, vagyis körülbelül húszmillió forintos forgalma volt az egyik legfiatalabb amerikai üzletasszony cégének 2010-ben. Corinne Prevot mindössze 20 éves, és a vermonti Middlebury College hallgatója. Tizenhét évesen kezdte árulni saját tervezésű sapkáit, kalapjait és sálait – az egyedi tervezésű ruhadarabokat már negyvenhét üzletben árusítják, szerte az Egyesült Államokban. Hogy pontosan hogyan indult a fiatal üzletasszony karrierje, arról itt olvashatsz bővebben.
2. Alex Tew
A ma 27 éves Alex Tew egy hirdetési oldallal csinálta meg egyetemistaként a szerencséjét. A University of Notthingham hallgatójaként megálmodta a milliondollarhomepage.com-ot: ez egy egyetlen oldalból álló reklámmontázs, amely tízezer százpixeles négyzetre van felosztva. A hirdetők pixelenként egy dollárt fizetnek, hogy elhelyezhessék logójukat az oldalon, amelyre rákattintva a látogatók egyből a cég saját honlapjára lépnek át. Tew fél év alatt egymillió dollárt keresett az ötlettel.
3. Ooshma Garg
A most 23 éves Ooshma Gargnak elsőéves volt a Stanfordon, amikor kitalált egy olyan online platformot, amelyen az amerikai jogi cégek – ahol a munkatársak körében általában alulreprezentáltak a kisebbségek – különböző etnikai csoportokhoz tartozó egyetemisták közül választhatják ki a magasan képzett munkaerőt. Barátaival a Stanford Women in Business diákszervezettől készítettek egy internetes adatbázist a legjobb jogi karokon tanulókról – mostanra a legjobb amerikai ügyvédi irodák nyolcvan százaléka használja az Anapata nevű munkaerő-toborzó oldal szolgáltatásait. Így lehet százmilliárdokat keresni egyetlen jó ötlettel – összefoglalónkat itt olvashatod.