Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
A nemek közti különbségtétel bugyuta mértéket öltött.
Ki gondolná, hogy a lányok vagy a fiúk eltérő mértékben fogyasztanák a csokitojást? Márpedig néhány reklámguru úgy gondolta, hogy egy kis rózsaszínes megjelenéssel lehet szélesíteni a vásárlók rétegén:
Egyre iljsztőbb méreteket ölt a gyerekjátékok és más gyerekeknek szánt termékek nemspecifikus változatainak megalkotása, mi a designt leszámítva teljesen értelmetlen megkülönböztetés. Ráadásul ezzel nem a gyerek alakítja ki a saját igényei szerint a saját énképét, hanem egy társadalmi normának kíván megfelelni hosszútávon.
A minap a bibliai kufárkodásra emlékeztet fiú és lány biblia borzolta a kedélyeket, ezúttal szétnéztünk a Pointlessly Gendered Products segítségével, hogy milyen idióta fogássokkal akarják rávenni a gyerekeket és a szülőket funkciójukban ugyanolyan, ám fiú és lány verzióban különkapható termékek megvásárlására.