Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Nemcsak adminisztrál, ha kell, akkor lázat mér, sebet kezelt, oklevelet szerkeszt tanulmányi versenyre - mégis diplomásként csak minimálbért keres. Egy diplomás iskolatitkár írása.
Sokan álmodoznak arról, hogy külföldön tanuljanak, de amikor választani kell a brit és az amerikai egyetemek között, könnyű elveszni. Mindkét rendszer világszínvonalú, mégis másképp működik: eltér a tanórák felépítése, a felvételi folyamata, a közösségi élet és a mindennapok ritmusa. Ritli Zsanett írása, aki a University of St. Andrews alumnájaként és jelenlegi Fulbright-ösztöndíjas NYU hallgatóként mindkét felsőoktatási rendszerben első kézből szerzett tapasztalatot.
Letöltendő börtönbüntetést kért egy háromgyerekes anyára, hangoztatta, hogy az iskolában farkastörvények uralkodnak, a szülők panaszai ellenére mégis újabb 5 évre megválasztották a nagycenki iskola igazgatóját. Az ügy nyilvánosságra kerülése után azonban a polgármester és a tankerület is kemény lépésre szánta el magát; az igazgató asszony még egy évig marad az iskola élén, ezt követően nyugdíjazzák.