Nyelvtanulás Szabó Fruzsina

Valami nagyon nincs rendben az iskolai nyelvórákon, itt vannak az országos felmérés eredményei

Elolvasom

Motiválatlan diákok, tanárhiány, módszertani-szakmai felkészületlenség, technikai eszközök hiánya, túlterhelt tanulók – több sebből vérzik az iskolai nyelvoktatás, legalábbis ez derül ki abból a kutatásból, amelynek az elkészítését 2017 nyarán rendelte el a kormány. Egy biztos: elsősorban nem a nyelvórák számával van baj, bár a kutatók szerint érdemes lenne már az általános iskola 2. vagy 3. évfolyamán megkezdeni a nyelvtanulást.

Nyelvtanulás Eduline

A hagyományos nyelvoktatásról: „szinte csoda, ha valaki meg tud tanulni egy nyelvet”

Elolvasom

„Az oktatónak kell biztosítani a tanuló sikerét, vállalva a szakmai kihívásokat, kialakítani egy olyan oktatási filozófiát és gyakorlatot, amely a tanulókat ténylegesen képes eljuttatni a céljaikhoz, tanulási küszködés nélkül” – mondta Lados Eszter, aki az online angoltanulással foglalkozó BeszeljAngolul.com weboldal társtulajdonosa és szerzője számos oktatás-módszertani szakmai cikknek. Szerinte mindez az egynyelvű oktatásban maradéktalanul megvalósulhat. Erről a tanulási módszerről mesélt az Eduline-nak.

1
17 18 19 20 21
46