Így csatlakoztak az iskolák a #PirosLapNap kezdeményezéshez
Idén 82 település, 101 iskola, 196 osztályából összesen 4282 diák csatlakozott, és emelte magasba a piros lapot.
Idén 82 település, 101 iskola, 196 osztályából összesen 4282 diák csatlakozott, és emelte magasba a piros lapot.
Bár a Google szeptember 22-től hivatalosan megszüntette a politikai hirdetések közlését, a rendszer nem zár hermetikusan. A Political Capital szúrta ki, hogy a Fidesz egy rést talált: egyszerűen más kategóriába sorolja a politikai tartalmait, így azok továbbra is megjelennek.
„Mocskos Fidesz!” helyett „Ria-ria Hungária!” – a párt új tervei szerint így szólhatna a fiatalok hangja a koncerteken, miközben a kormánypárt egy okosóra-akcióval is megpróbálja visszahódítani a 30 év alattiakat.
A Magyar Pedagógiai Társaság pedig felhívást tett közzé annak érdekében, hogy a politikai szereplők ne használják kampánycélokra a gyerekeket.
A politikus az igazgatóval együtt fogadta az érkező szülőket, akiknek beszédet is mondott.
Levélküldő kampányt indított a Pedagógusok Szakszervezete (PSZ), amihez csatlakozva mindenki személyesen küldheti el levelét a belügyminiszternek.
A végső hajrához ért az aHang és az Egységes Diákfront ellenkonzultációs kampánya. A leadópontokra eljuttatott ívek száma már elérte a 300 ezer darabot.
Egyre többen csatlakoznak az aHang és az Egységes Diákfront másfél hete indult ellenkonzultációs kampányához. Országszerte közel 750 leadóponton várják a résztvevőket.
Továbbra is várják az önkéntesek jelentkezését.
A figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar Magyarországon az iskoláskorú gyerekek 8-10 százalékát is érinti.
A Pedagógusok Demokratikus Szakszervezete (PDSZ) a miniszterelnök szerdai kijelentésére reagált. Orbán Viktor azt mondta, „elvárjuk a tanároktól, hogy ne neveljék át a gyerekeinket”.
Vajon hogy dolgozná fel a gyermek Mozart a sértő kommenteket, és létezne-e ma a Mona Lisa, ha alkotás közben da Vinci Van Gogh Instagramját böngészte volna? Egy új kampányfilmben a közösségi média árnyoldalait mutatják be.
A Bölcsődei Dolgozók Demokratikus Szakszervezete (BDDSZ) kampányt indít a gyermekvédelmi-, és szociális intézményben dolgozók munkaruházatának biztosításáért.
A békéscsabai diákok másfél perces produkcióval hívták fel a figyelmet az iskola előtti veszélyes útszakaszra. Az intézmény előtt nincs zebra, pedig a forgalmas terület indokolttá tenné a kijelölt gyalogosátkelő felfestését.
Méhnyakrákellenes előadáson beszélt a borsodi fejlesztésekről, a köztársasági elnökről és a miniszterelnökről egy miskolci fideszes képviselő - írja 444.hu.
Európa 29 országában, így Magyarországon is kampány indult a gyerekek online szexuális kizsákmányolása ellen - jelentette be az Országos Rendőr-főkapitányság Bűnmegelőzési Osztályának kiemelt főreferense szerdán az M1-en.
Bár már több mint két éve dübörög a tanuszoda program, alig adtak át kész létesítményt. Ehhez képest minden járásban szeretnének uszodát Balog Zoltánék 2018-ra.
Rajzfilmsorozattal hívják fel a gyerekek figyelmét az iskolai erőszakra, illetve arra, hogy mit tegyenek, ha bántalmazzák őket vagy szemtanúi lesznek ilyen esetnek.
Majdnem 130 ezer dollárt, vagyis 36 millió forintot gyűjtöttek idegenek egy detroiti munkásnak, aki nap mint nap huszonegy mérföldet gyalogol a munkahelyére és vissza. Az online kampányt a Washington State University hallgatója, Evan Leedy indította - írja a The Telegraph.
A Pedagógusok Szakszervezete (PSZ) azt kéri, hogy a pártok az április 6-ai parlamenti választás kampánya során se direkt, se indirekt módon ne használják fel a nevelési-oktatási intézményeket, a gyermekeket és alkalmazottakat.