Furcsa akció: nem biztos, hogy az áruház így gondolta
Egy apró írásjel kimarad, és minden borul.
Egy apró írásjel kimarad, és minden borul.
Az ingyenes reklám egyik fajtája kétségkívül az, ha minél kínosabb helyesírási hibát vét valaki az üzlet cégérén. Ha az előbbi tétel helytálló, ez a pékség sikerre van ítélve.
Olvasónk küldte be a képet, amit egy plakátról készített.
Ha egybe írták volna, minden rendben. Így is érthető persze, de ha szó szerint vesszük, elég ijesztő a végeredmény.
A gazdája most nem lehet büszke, bár kap egy kis ingyen reklámot.
Ez nem csak egy átlagos elírás, valaki csúnyán benézte azt a j betűt.
Hibátlan eredménnyel nyerte meg a Simonyi Zsigmond-versenyt a hetedik osztályos karancslapujtői diáklány.
Három lett, maradhat?
Pontya vagy pontyja? Min múlik?
A kereskedelmi szektorra is lecsapott az elütés démona.
Két érdekes, nyilvános helyen észlelt helyesírási hibát is találtunk a Nyelvtudományi Intézet Facebook-oldalán.
Több gond is akad ezzel a kiírással.
Persze igazából így is érthető, de mégis bántó az az egy betű.