Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
A University of California, Davis képes volt 175 ezer dollárt arra költeni, hogy töröltessen minden olyan tartalmat az internetről, ami az egyetemet negatívan érintheti.
Leginkább arra a 2011-es esetre érzékeny az intézmény, amikor a campuson békésen, ülve tüntető diákokra másodperceken át módszeresen paprika sprayt fújt a rendőrség, majd elrángatták őket.
A tüntetésről a rendőrség aránytalan fellépése miatt rengeteg fotó és videó terjedt el az interneten, az esetnek már külön Wikipedia-oldala is van.
A Mashable szerint a pénzből felbérelt cég azt vizsgálta, hogyan tudja az egyetem befolyásolni, milyen találatokat dobjon ki elsőre a Google, ha rákeresnek az intézmény nevére.
Persze most, hogy kiderült, mi volt a terve az egyetemnek, megint a kínos esetről szólnak a hírek, így megint csak ezzel találkozik, aki rákeres az egyetemre. Jobban el sem költhették volna ezt a pénzt.