Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
A Belügyminisztérium szerint "sok pozitív visszajelzést kaptak a tanárok", de az Eduline tud olyan pedagógusról, akit feltehetően bosszúból úgy lepontozott néhány szülő, hogy elmondása szerint "napokig nem tudott aludni."
„Gyermekem otthoni tanulását tanácsaival segíti”, „érthetően, jól magyarázza el az összefüggéseket” - többek között ilyen szempontok alapján értékelhetik egy egytől ötös skálán gimnazisták, szakiskolások, illetve az általános iskolába járó diákok szülei a tanárokat. A kérdőívek eredményét a pedagógusok teljesítményértékelésébe is beszámíthatják.
Egyes kérdések szerintük olyan változásokra utalnak, amelyek tovább nehezíthetik a gimnáziumi felvételit, illetve egy olyan iskolák közötti rangsort vetít elő, ahol az alulra sorolt intézményeket akár a megszűnés veszélye is fenyegetheti.
Igennel vagy nemmel válaszolhatnak a pedagógusok a BM új, elvileg teljesen anonim kérdőívében többek között arra a kérdésre, hogy egyetértenek-e azzal, hogy a mobiltelefon-használat korlátozása hosszú távon pozitív hatással lesz a tanulók szociális kompetenciájára, teljesítményére és testi-lelki egészségére?
Elegetek van a tanárhiányból, a nem szakszerű helyettesítésekből, az omladozó, lehulló vakolatból, a beázó tantermekből, és még az ebéd is rossz? Most kifejthetitek a véleményeteket és talán változást is előidézhettek, ha kitöltitek a TASZ kérdőívét az oktatásról.
A Belügyminisztérium szerint a kérdőív célja "az oktatás minőségének javítása", a Szülői Hang szerint azonban inkább a pedagógusok ellen hangolnák a szülőket.
„Esetenként a pedagógusok is használnak magáncélra mobiltelefont tanórán, illetve gyermekfelügyelet közben. Mi erről a véleménye?” - olvasható abban a kérdőívben, amit a pedagógusoknak és az igazgatóknak küldött a Belügyminisztérium.
Több mint ezer hallgató részvételével, az egyetemisták lelki egészségéről készített felmérést az EFOTT és a HÖOK. Kiderült, hogy a fiatalok több mint 41%-a tapasztalt szorongást az utóbbi időben, aminek kiváltó oka gyakran tanulási nehézségekhez, anyagi problémákhoz vagy éppen a magányhoz köthető.
A minisztérium arra kíváncsi, mit gondolnak az érintettek a "köznevelés egyes kérdéseiről", még egy hetük van azoknak, akik szeretnék elmondani a véleményüket.
Az ENSZ gyermekjogi szervezete 21 ezernél is több gyereket és felnőttet kérdezett meg: az eredmények alapján jobb most gyereknek lenni, mint régen, ugyanakkor nagyobb nyomás nehezedik rájuk, mint annak idején szüleikre.
A kérdőívet a Szülői összefogás gyermekeink jövőjéért közösség készítette, és arra kérdeztek rá, a szülők visszaengedik-e a gyermekeiket az intézményekbe április 19-től.
Egy frissen közzétett felmérés eredményeiből kiderült, hogy a tavaszi távoktatás alatt a tanárok közel felének naponta 10 vagy annál is több órát kellett foglalkozni a sulis teendőkkel, de a szülőkre is jóval nagyobb teher hárult, mint amikor tantermi oktatás van.
Az ADOM Diákmozgalom még a tavaszi távoktatás alatt - március 23. és április 12. között - készített egy felmérést, amelyben kikérte a diákok, a szülők és a tanárok véleményét a digitális oktatásról. Az eredményeket most tették közzé, amikor ismét aktuális lett a téma. A kérdőívet több mint 21 ezer diák töltötte ki, most az ő válaszaikból szemezgettünk.