Közoktatás Edupress

Kreatív szabadegyetemet rendeztek Balatonföldváron

Elolvasom

Interaktív márkatábort szervezett az Extreme Rendezvényügynökség és a Traffic BTL Kommunikációs Ügynökség immáron második alkalommal július 2-4. között Balatonföldváron. A BrandCamp célja, hogy párbeszédet létesítsen a szakma iránt érdeklődő felsőoktatási hallgatók és a szakemberek között. A háromnapos rendezvényen közel kétszáz egyetemista, főiskolás vett részt neves és elismert szakemberek előadásain, workshopjain, melyek többsége a cégek CSR tevékenységéről, márkaépítésről, illetve a vírusmarketing szerteágazó lehetőségeiről szólt.

Közoktatás Edupress

Tudománynépszerűsítés kreatívan - pályázatot hirdet a THE Program

Elolvasom

A balatonföldvári Brandcamp márkatábor CSR (Corporate Social Responsibility) szekciójában hirdették meg elsőként a Magyar Innovációs Szövetség THE Programjának pályázatát július 3-án, amelynek célja, hogy fiatalok ötleteljenek a műszaki és természettudományok népszerűsítse érdekében kreatív eszközökkel. A Legyen újra COOL a tudomány című pályázatra filmes, online, rendezvény, sajtó és egyéb kreatív eszközök felhasználásával várják a pályamunkákat szeptember 30-áig.