Még az idén felülvizsgálná a kormány a pedagógus-életpályamodellt, hogy kiderítsék, megfelelően honorálja-e az előmeneteli rendszer a hátrányos helyzetű diákok nevelésében és a tehetséggondozásban végzett erőfeszítéseket – derül ki a Nemzeti Társadalmi Felzárkózási Stratégia II. intézkedési tervéből.
A következő időszakban számos lépés célozza a nehéz sorsú, főként roma diákok támogatását, és kiemelten kezelik a diplomaszerzési esélyek javítását is.
Még az idén felülvizsgálja a kormány a pedagógus-életpályamodellt. December 31-ig megvizsgálják, hogy a jelenlegi előmeneteli rendszer kellőképpen elismeri-e a hátrányos helyzetű tanulók nevelése és a tehetséggondozás terén végzett munkát – írta a Magyar Nemzet.
Az életpályamodell felülvizsgálatára vonatkozó passzus a Pedagógusok Szakszervezete elnöke szerint egyértelmű beismerése annak, hogy a jelenlegi bértábla nem ismeri el a többletmunkát és a minőségi munkát.
„Üdvözlendő, hogy az előmeneteli rendszer hiányosságaira végre ráébredtek a döntéshozók, ám egy következmények nélküli felülvizsgálat „belebegtetésével” nem vagyunk előrébb” – tette hozzá Galló Istvánné.
Tetszett a cikk? Kövess minket a Facebookon is, és nem fogsz lemaradni a fontos hírekről!
|