Saját nyelvükön akarják megszólítani a fiatalokat azok az olvasásnépszerűsítő programok és pályázatok, melyekre a...
Saját nyelvükön akarják megszólítani a fiatalokat azok az olvasásnépszerűsítő programok és pályázatok, melyekre a kormány összesen 120 millió forintot szán.
Hornyák Tibor, a Magyar Alkotóművészeti Közhasznú Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója a szervezet által összehangolt, Mozi a fejedben című kampányról számolt be.
A 8-16 éves korosztályt a program arra ösztönzi, hogy két kötelező olvasmány, az Egri csillagok és A Pál utcai fiúk történetét az általuk használt eszközök - közösségi oldalak, blogok, fájlmegosztók - használatával dolgozzák fel.
A résztvevők például Dobó István nevében 160 karakterben buzdíthatják csatára az egri várvédőket, vagy Skype-on vallhatnak szerelmet Vicának.