Újabb videó terjed a Facebookon: dühös egyetemista a könyvtárban
Kikészült a vizsgadrukktól a California State University egyik végzős hallgatója: a lány az egyetemi könyvtárban...
Kikészült a vizsgadrukktól a California State University egyik végzős hallgatója: a lány az egyetemi könyvtárban...
Flash mob az ohiói egyetemen, különleges lánykérés a kaliforniai campuson és egy rendhagyó ballagási búcsú - a legnépszerűbb YouTube-videók közül válogattunk.
A planking, vagyis a vigyázzban fekvés és az owling, a felhúzott lábbal ülés után máris újabb őrület terjed az...
Kitört néhány foga, és kisebb agyrázkódást is szenvedett az a 15 éves gimnazista fiú, akire egyik osztálytársa támadt...
Különös módszerrel tanulnak természetismeret órán egy amerikai iskola diákjai.
Több brit és amerikai diák került bajba az elmúlt hónapokban, mert tanáraiknak nem tetsző videót tettek közzé a...
Miközben az Egyesült Államok már a 2012-es elnökválasztásra készül, sokak figyelmét inkább a helyi szavazások kötik le: a leendő diákelnökök igen meglepő videókkal kampányolnak az interneten.
A romániai iskolákban is egyre komolyabb problémát jelent az erőszak – az iskolai agresszió legutóbb egy mobiltelefonos videó miatt került újra címlapokra.
Megkerülhetetlenné vált a Facebook használata a felsőoktatási intézmények számára, a magyar egyetemek ennek ellenére többnyire nehézkesen reagálnak az új kihívásra.
A planking és a cone-ing után itt van a legújabb internetes őrület, az owling: néhány hét alatt több ezer bizarr fotó és videó került fel a közösségi oldalakra. Az "owlerek" Facebook-csoportjához eddig 13 ezren – zömében amerikai, brit és ausztrál fiatalok – csatlakoztak.
A világ legjobb egyetemei - köztük a Harvard, a Stanford vagy a MIT - ma már teljes előadássorozatokat tesznek bárki számára online elérhetővé, teljesen ingyen. De miért éri ez meg nekik? És miért félnek ettől a hazai intézmények?
Rendhagyó módon népszerűsítik diákjai a massachusettsi Phillips Andovar Academyt - a végzősök nemcsak egymást, hanem még tanáraikat is rá tudták beszélni egy kis rappelésre. A videót eddig több mint 77 ezren nézték meg a YouTube-on.
A planking, vagyis a deszkázás után itt az újabb internetes őrület, a cone-ing. A „kúpolásnak” egyre több rajongója van. Az igazi függők fagylaltot ma már csak fordítva hajlandóak megfogni – videóra veszik az eladók reakcióját, majd a felvételeket feltöltik a YouTube-ra.
Fegyelmi tárgyalás vár azokra az egyetemistákra, akik rasszista megjegyzésekkel sértegették a New York állambeli Syracuse University egyik tajvani származású hallgatóját.
Rendhagyó módon köszöntek el iskolájuktól az egyik Los Angeles-i gimnázium végzős diákjai: tízperces, a YouTube-on azonnal népszerűvé vált videójukon két pörgős számra tátognak és táncolnak, így kalauzolják végig a nézőket az intézményen.
Felfüggesztették azt a 18 éves kanadai diákot, aki szatirikus YouTube-videóival hívta fel magára a figyelmet: a középiskola igazgatója azt tervezi, hogy végleg eltanácsolja a fiút az intézményből, sőt még a rendőrségen is feljelentette.
Arcsérülései miatt kórházba kellett szállítani azt a 13 éves amerikai diákot, aki néhány napja verekedett össze egyik osztálytársával. Bár a verekedést többen végignézték, egyikük sem próbálta szétválasztani a két lányt, sőt újabb pofonokra és ütésekre biztatták őket. Az egyik általános iskolás mobiltelefonjával felvette a jelenetet, és azonnal feltöltötte a YouTube-ra.
Furcsa videóval próbálta népszerűsíteni egyetemét egy húszéves brit hallgató. Tom Ridgewell a YouTube-ra is feltöltötte az intézmény nyílt napját és képzéseit „ajánló” félperces videókat, a Lincoln egyetem azonban nem örült a hátborzongató reklámnak. Nem véletlenül.
Rasszista megjegyzéseket tett ázsiai diáktársaira a University of California egyik hallgatója a japán földrengés és cunami napján. A YouTube-ra feltöltött felvételen többek közt arról panaszkodik, hogy mennyire zavarják a tanulásban azok a hallgatók, akik a könyvtárból telefonálnak Japánban élő szeretteiknek.
Szúrópróbaszerűen teszteltük, mennyire használják a közösségi oldalakat a magyar felsőoktatási intézmények, azaz mennyire aktívak a Facebookon, a Twitteren és a Youtube-on. Első körben nagy zűrzavar fogadott, de találtunk néhány pozitív példát is, sőt az egyik intézmény webkettes jelenléte egyenesen kifogástalannak tűnik.