Az Országos Média Diákverseny november 28-i döntőjében öt csapat versengett egymással. A megmérettetésen a Nivea for Men Frissítő Hidrogénnevet viselő termék 2009-es médiastratégiájának megvalósítására vártak ötleteket a nappali tagozatos egyetemistáktól, főiskolásoktól. A háromfős felállások közül pedig a Corvinus egyetem hallgatói szerepeltek a legjobban Creamtivity nevet viselő felállásukkal, felkészítőjük pedig a 2001-es győztes volt, így pedig a verseny célja is teljesül: a médiaszakma utánpótlásának felfedezése.
A feladatot a Nivea gyártója, Beiersdorf adta, melynek a zsűri elnökletét is ellátó marketingigazgatója a verseny kapcsán elmondta, szép számban érkeztek be pályázatok, az ötletek szakmaiságáról pedig a verseny főszervezője, Rozsnyai Szilvia volt jó véleménnyel.
A legjobb teljesítményt nyújtó öt csapat:
1. Creamtivity (Budapesti Corvinus Egyetem)
Ecsédi Anett, Juhász Csaba, Klaba Márk Dávid
Felkészítő tanár: Nyírő Nóra
2. Lézerkacsák (Budapesti Corvinus Egyetem)
Kovács Eszter, Murányi Gréta, Rápolti Nóra
Felkészítő tanár: Dr. Nádasi Katalin
3. Women for Men (Budapesti Gazdasági Főiskola, Külkereskedelmi Főiskolai Kar)
Balogh Zsuzsanna, Dóró Lilla, Zsidi Szilvia
Felkészítő tanár: Harsányi Dávid
4. Maniac (Budapesti Gazdasági Főiskola, Külkereskedelmi Főiskolai Kar)
Koós Beatrix Tímea, Bugyi Sándor Norbert, Fehérvizi Róbert
Felkészítő tanár: Harsányi Dávid
5. Gélmadár (Pécsi Tudományegyetem)
Néber Csilla, Olasz István, Tóbi István
Felkészítő tanár: Dr. Törőcsik Mária
A legjobb előadónak járó különdíjat Tóbi István kapta a Gélmadárból.(Forrás: Médiainfo.hu)
(
www.edupress.hu)