Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Jobban teljesítenek az egyetemi és főiskolai vizsgákon azok a hallgatót, akik rendszeresen használják a Twittert – állítják amerikai kutatók.
A dél-dakotai egyetem oktatói százhuszonöt hallgató tanulási és internetezési szokásait vizsgálták, közülük hetvenen hetente többször olvassák a közösségi oldalon megjelent bejegyzéseket, és maguk is megosztják ismerőseikkel élményeiket - írja a World.edu.
A felmérés eredeményei szerint a twitterező diákok nagyobb kedvvel tanulnak vizsgáikra, mint azok, akik soha nem használják a közösségi oldalt – az interneten cserélgetik jegyzeteiket, konzultálnak tanáraikkal, és hoznak létre virtuális tanulócsoportokat.
Nagy-Britanniában már az év elején felvetődött az ötlet, hogy a Facebookot és a Twittert érdemes lenne beépíteni az iskolai tantervbe. A tantárgy neve angol tanulmányok, digitális kommunikáció lenne, és a közösségi honlapok működésének ismeretét követelné meg a diákoktól. A tantárgyat önmagában is fel lehet venni, vagy része lehet a hagyományos angol nyelv és irodalom tantárgynak és alapfokú érettségi vizsgának.