Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
A jelenleg érvényben lévő, törvényes névjegyzékből válogattunk pár érdekes nevet. Ti ki tudjátok találni, hogy melyek a férfinevek és melyek a női nevek?
A koedukált oktatás kudarca-e, hogy a nemeket elkülönítve oktató iskolák vezetik a tanulmányi rangsort – erről vitáznak Nagy-Britanniában, miután az érettségi vizsgákon idén is azok teljesítettek a legjobban, akik nem koedukált intézményekben tanultak. A legjobb ötven iskola közül mindössze kilencben jártak közös tanórákra a lányok és a fiúk.
Stephenie Meyer Alkonyat-könyveinek akkora sikere van, hogy megint előjött az utoljára a Harry Potter könyvek kapcsán kirobbant vita, miszerint nem kéne-e valahogy aktualizálni az iskolai irodalomórákat és bevenni ezeket a sikerkönyveket a tananyagba. Néhány napja a brit The Times blogjában indult heves vita egy ismert amerikai oktatási szakértő írása nyomán arról, hogy mennyire tekinthető a modern Rómeó és Júliának a romantikus vámpír-történet.
Baba a lányoknak, építőkocka a fiúknak; ha bemegyünk egy boltba, egymástól jól elhatárolt területen – olykor külön emeleten – találhatók a portékák a lányok és a fiúk számára, mely a kutatók szerint bizony sokat elmond a nemek közti szakadékról az iskolában.