Ma éjfélig adhatjátok le a jelentkezéseteket a 2021-es felsőoktatási felvételire. De kiktől kérhettek segítséget, ha technikai vagy egyéb problémátok adódna az utolsó pillanatokban?
Február 15-ére meghosszabbított nyitvatartással készül a Felvi ügyfélszolgálata: 18 óráig fogadják személyesen a kérdéseket, 20 óráig kereshetitek őket telefonon, az e-mailekre pedig éjfélig válaszolnak.
A felvételi eljárással kapcsolatos általános kérdésekben a 1818-as telefonszámon (5-ös gomb - felsőoktatási felvételivel kapcsolatos kérdések) a kormányzati ügyfélvonal 0-24 órában ad tájékoztatást. Konkrét, jelentkezést érintő kérdésekben a (06 1) 477-31-31 számot hívjátok. Az e-mailben érkező kérdéseket az [email protected] címre várják. Személyesen az ügyfélszolgálaton kérdezhettek (Budapest, XII. Maros utca 19-21.).
Ha idén felvételizek, akkor nem árt a végleges jelentkezés előtt válaszolni a legfontosabb kérdésekre: mennyi volt a ponthatár, mennyi lesz a tandíj, és tudjátok-e, miből kell érettségizni? Itt összeszedtük mindent, amit mindenképpen érdemes átgondolnotok, mielőtt beadjátok a jelentkezéseteket.
A 2021-es felvételiről itt találjátok legfrissebb cikkeinket.
Tetszett a cikk? Kövess minket a Facebookon is, és nem fogsz lemaradni a fontos hírekről!
|