Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Hemzsegnek a durva helyesírási hibák a közösségi oldalakon, a szemfüles facebookozók és twitterezők persze azonnal kiszúrják a kisebb és nagyobb bakikat. Angol nyelvterületről szemezgettünk.
Ismét a rendőrség vetett véget egy Facebookon szervezett születésnapi bulinak Németországban, ahol az utóbbi időszakban több hasonló esetre is volt példa.
Dickens, Shakespeare, Keats egyre inkább vesztésre áll olvasottságban Nagy-Britanniában az internettel szemben, főként a Facebook és a Twitter közösségi honlapok ellenében.
Megkerülhetetlenné vált a Facebook használata a felsőoktatási intézmények számára, a magyar egyetemek ennek ellenére többnyire nehézkesen reagálnak az új kihívásra.
Elfogadta Missouri állam szenátusa azt a jogszabály, amely alapján augusztustól egyetlen diák sem jelölheti be tanárát a Facebookon vagy más közösségi oldalon.
37 ezer dolláros, vagyis hétmillió forintos ösztöndíjat lehet nyerni egyetlen Twitter-üzenettel – az iowai egyetem egészen furcsa módszerrel próbálja kiszűrni a legkreatívabb hallgatókat.
Egyre több amerikai és ausztráliai oktatási körzet tiltja meg a pedagógusoknak, hogy ismerősnek jelöljék tanítványaikat a közösségi oldalakon. A facebookos kommentek eddig több tucat iskolai botrányt robbantottak ki – sokak szerint ezért az a legjobb megoldás, ha a tanárok semmilyen személyes információt nem tesznek közzé magukról.
Ne vegyék fel ismerőseik közé tanítványaikat, és egyáltalán ne küldjenek nekik üzeneteket a közösségi oldalakon – ezt tanácsolja a pedagógusoknak a legnagyobb brit tanári szervezet.
Szúrópróbaszerűen teszteltük, mennyire használják a közösségi oldalakat a magyar felsőoktatási intézmények, azaz mennyire aktívak a Facebookon, a Twitteren és a Youtube-on. Első körben nagy zűrzavar fogadott, de találtunk néhány pozitív példát is, sőt az egyik intézmény webkettes jelenléte egyenesen kifogástalannak tűnik.
Közösségi siteokon próbálja elérni a BKF a diákokat a jelentkezési lap február 15-i leadási határidő előtt. A BKF online kommunikációs stratégiáját a Neo reklámügynökséggel közösen dolgozta ki.
Az iskolai tanterv részévé és ezáltal érettségi tantárggyá akarják tenni a Facebookot, a Twittert és más internetes közösségi oldalakat Nagy-Britanniában.