Nem luxustárgyakra, sokkal inkább luxustermékekre vágynak a magyar huszonévesek
Egyeseknek egy Cartier-óra, másoknak egy világkörüli út jelenti a luxust. A Budapesti Corvinus Egyetem kutatói megvizsgálták, mire vágynak a 23-25 évesek.
Egyeseknek egy Cartier-óra, másoknak egy világkörüli út jelenti a luxust. A Budapesti Corvinus Egyetem kutatói megvizsgálták, mire vágynak a 23-25 évesek.
2020-ban is voltak népszerűségi toplisták, hiszen a legjobbak között is vannak legjobbak. Az év legnagyobb instásait gyűjtöttük össze.
Mutatunk néhány YouTubert, akik titeket is érdekelhetnek, ha még nem találkoztatok volna velük.
YouTuber, blogger, vlogger, influencer − egyre inkább úgy tűnik, ezek a Z generáció álomszakmái. De vajon miért?
"15-20 évvel ezelőtt, a hagyományos tömegmédia korszakában, a fiatalok többnyire belátták, hogy nem lehet mindenki híres, nem lehet mindenki sztár, hanem egy adott korosztályban csak 15-20 olyan híres énekes vagy előadóművész van, akit többen ismernek" - mondta Guld Ádám médiakutató, kommunikációs szakember, hozzátéve, hogy ma a fiatalok számára "a láthatóság és az ismertség a siker egyértelmű és kizárólagos fokmérőjévé válik".