Csak segítséget kért volna a házi feladathoz, halálosan megfenyegette az AI
„Halj meg, kérlek” – ezzel zárult a bekezdés, amiben nemcsak a konkrét felhasználó, hanem az egész emberi faj kihalását is „kérte” a Google Gemini.
„Halj meg, kérlek” – ezzel zárult a bekezdés, amiben nemcsak a konkrét felhasználó, hanem az egész emberi faj kihalását is „kérte” a Google Gemini.
Döbbenetesen élethű fotókat alkottak róluk.
A Corvinus Egyetemen lefuttatott kísérletek aggodalomra adnak okot a mesterséges intelligencia aktív használatával kapcsolatban az egyetemi órákon.
Ma már szinte az iskolában és az osztálytermekben is kikerülhetetlenek a digitális eszközök és alkalmazások. Bizonyos applikációk használhatók puskázásra, házi feladatok megoldására és fogalmazások írására, míg mások változatosabbá tehetik a tanórákat, színesebbé a tanulást és a számonkérést. Ahhoz viszont, hogy ez megvalósulhasson, ismerni kell őket.
A tiltás helyett a hatékony tanuláshoz való felhasználást javasolják.
Bár egyre elterjedtebb az AI és a ChatGPT-vel való visszaélés az egyetemeken, sok intézmény megtiltotta az ezeknek a felderítésére szolgáló eszközök használatát.
Bizonyos feladatokat mostantól a mesterséges intelligencia lát el.
A Logischool iskolahálózat 10. évfordulója alkalmából bejelentette a tananyagának jelentős bővítését, amiben a mesterséges intelligencia (MI) szélesebb körű oktatása is szerepet kap.
Nem jön ki a matekpélda eredménye, de nem tudjátok mit rontottartok el? – Kérhettek segítséget a Google új mesterséges intelligenciájától.
A kreativitást és emberi kapcsolatokat igénylő munkákkal egyelőre nem tudja felvenni a versenyt.
Magyarországon és a világon is az elsők között.
Egy online zaklatással foglalkozó szervezet szerint nem meglepő, hogy ez a gyakorlat ennyire elterjedt.
Egy év alatt négyszeresére nőtt a használatának gyakorisága.
Mintegy 170 ezer könyv illegálisan terjesztett változatát használhatták fel, így már érthetőbb, honnan van olyan bő szókincse sok rendszernek.
Még csak pár hónapja jelent meg, mégis már kavarodást okozott a felsőoktatásban a mesterséges intelligencia. Van, ahol nyitottabbak a használatára, máshol egyelőre nem tudják, hogyan lehetne megfelelően használni.
A betáplált szövegek miatt a válaszai valóban inkább liberálisok, ellentétben a Google chatbotjával, ami inkább konzervatív feleleteket ad.
Csendben eltűntette a ChatGPT-t fejlesztő Open AI a márciusban közzétett, mesterséges intelligencia által írt szövegeket felismerni hivatott szolgáltatását, annak rossz pontosságára hivatkozva. Pedig korábbi tesztünkön ez volt az, amely még a magyar szövegeket is felismerte. Veszett fejsze nyele akkor az egyetemek harca a robotszövegekkel?
Használjuk, de ésszel – így foglalható össze a 24 brit egyetemet – köztük a Cambridge-et, az Oxfordot, a Birminghamet és a Durhamot is – összefogó Russell Group múlt héten kiadott iránymutatása arról, mit kezdjenek a generatív mesterséges intelligencián alapuló, folyamatosan fejlesztett eszközökkel.
Tanársegédként kezdi el alkalmazni a Harvard Egyetem a mesterséges intelligenciát a Bevezetés a számtógép-tudományokba kurzuson. A CS50 Bot-nak keresztelt chatbot a tanárok munkáját fogja segíteni és a diákok is hozzá fordulhatnak, ha valamilyen egyetemi problémába ütköznek.
A mesterséges intelligencia javíthatja az oktatás hatékonyságát és csökkentheti a költségeket.