Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
A közösségi oldalak mindennapos használata miatt romlik a brit diákok iskolai teljesítménye - állítják a szigetország tanárai. A pedagógusok szerint óriási sebességgel terjed a tanulók között a "Facebook-kór".
Rövidebb ideig képesek koncentrálni a tananyagra, gyakran elkalandoznak a gondolataik, és csak nagy nehézségek árán képesek végigülni egy negyvenöt perces tanórát – a Jacobson Consulting Application által készített kutatásban megkérdezett tanárok szerint ezek a leggyakoribb „tünetei” az éjszakai facebookozásnak és twitterezésnek.
A pedagógusok azt állítják, a házidolgozatok minőségén is meglátszik, hogy a diákok minden szabad percüket a számítógép előtt töltik, nagy valószínűséggel sokszor a tanulásra szánt időt is a közösségi oldalak böngészésére fordítják.
Tízből hét tanár úgy gondolja, tanítványai lassan Facebook-függővé válnak, minden második oktató pedig biztos abban, hogy a közösségi oldalak használata rontja a továbbtanulási esélyeiket. Kétharmaduk szerint egyenesen minősíthetetlen a házi feladatok minősége, ráadásul az elmúlt években úgy tapasztalták, hogy a gyerekek szóbeli kommunikációs készsége egyre gyorsabban romlik.