Vírusfilmet készít a Budapest Kommunikációs és Üzleti Főiskola csapata a december 13-án megrendezésre kerülő nyílt napján, amelynek minden látogató szereplője lehet. Aki hallott már a gerillamarketing akcióról, tudja milyen izgalmas élmény. Akinek ismeretlen a fogalom, itt az idő, hogy képbe kerüljön. Ki tudja, még cél is lehet a marketingszakma.
A BKF hallgatói második éve készítenek vírusfilmet a hagyományosan megrendezett főiskolai nyílt napon. A tervek szerint idén a Keresztapa zenéjére készítik el a BKF kisfilmjét, amely nem létezhet a leendő felvételizők nélkül. Izgalmas programnak ígérkezik tehát a gerillamarketing akció, amelyben egy jó ötlettel bárki alakíthat a kisfilm koncepcióján, részt vehet a megvalósításban.
Természetesen a jó marketing, operatőri és vágó munkához előtanulmányok kellenek, ezért a főiskola szakvezetői tájékoztatást tartanak a filmkészítéshez szervesen illeszkedő meghirdetett szakok részleteiről.
A felvételire készülők megtudhatnak mindent az elnyerhető juttatásoktól kezdve az oktatott tárgyak listáján át a gyakorlati lehetőségekig, sőt, a hallgatói életbe is belekóstolhatnak nem is akárhogy. Nincs is annál hízelgőbb, mint egy nyerő ötlet, ami azonnal megvalósul.
Alakítsd vagy legyél szereplője te is a vírusfilmnek!
Itt láthatod a tavalyit:
http://www.youtube.com/watch?v=xbfIwViB34E