Tavaly hat európai ország főiskolásainak, egyetemistáinak részvételével zajlott a Henkel Innovation Challenge játék, idén pedig már 11 országban hirdetik meg a versenyt, köztük Magyarországon is. A megmérettetés arra kérdez rá, hogyan fogunk mosni, mosogatni, önmagunkat és a lakást tisztán tartani 2050-ben, a képzelet-játék megoldásait tartalmazó koncepciót és a róla készített videó felvételt pedig 2009. február 3-ig kell feltölteni a honlapra.
"Take a Henkel brand into the future!", vagy magyarra fordítva "Alkossuk együtt a jövőt!" - hangzik a felsőoktatási intézmények számára meghirdetett versenyének mottója, melynek fényében a játék a fantáziálást profi üzletfejlesztési ismeretekkel társítja. A háromfős kreatív csapatoknak egy-egy Henkel mosó-, tisztító vagy testápoló termékkel kapcsolatos innovatív koncepciót kell kidolgozni és készíteni arról egy kétperces videó filmet, majd azt 2009. február 3-ig feltölteni a játék
weboldalára, előtte még azonban, 2009. január 12-ig ugyanott regisztrálni.
Február végén a cég hazai szakértői választják ki a tíz legjobb csapatot, akiket ötleteik továbbfejlesztésében is segítik. Az április elején megrendezendő országos döntő során a csapatok megismertetik ötletüket a cég szakértőiből álló zsűrijével, amely megnevezi a nemzetközi döntőbe jutó magyar csapatot. A hazai döntő valamennyi résztvevője értékes informatikai eszközökkel térhet haza.
A 11 országból továbbjutottak és az internetes közönségszavazattal bejutott plusz egy csapat április végén Brüsszelben, az Atomiumban mutathatja be megoldásait, majd a cég nemzetközi vezetőiből álló testület dönt arról, ki nyeri meg a Henkel Innovation Challenge versenyt. A legjobb csapat a Karib-szigeteken nyaralhat, ezen kívül a második és harmadik helyezettel együtt eltölthet egy napot a düsseldorfi központban, illetve találkozhat a vállalat elnökével.
(
www.edupress.hu)