szerző:
Edupress

Már 14. alkalommal tartja meg országos konferenciáját a Marketing Oktatók Klubja a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézetében augusztus 28-29-én. A találkozó a marketingoktatásban és kutatásban megjelenő interdiszciplinaritást vizsgálja.

A kétnapos konferencia célja olyan hazai kutatási eredmények és oktatási tapasztalatok bemutatása, amelyek több tudományágra kiterjedő, több szakterületet közösen érintő kérdésekkel foglalkoznak. A konferencia előadói a felsőoktatási intézmények marketing tanszékeinek vezető tanárai lesznek, a helyszínt pedig az egyetem C épülete biztosítja.A klub plenáris üléssel kezdi meg munkáját augusztus 28-án 10 órától, ahol az idén Magyarországon megvalósuló marketingről dr. Kozák Ákos, a GfK piackutató intézet igazgatója, a Magyar Marketing Szövetség elnöke, a jövő marketingjéről dr. Rekettye Gábor, az MTA doktora, a PTE Tanszékvezetője, a fogyasztói társadalomról pedig dr. Hoffmann Istvánné, az MTA doktora, a Corvinus Egyetem emeritus professzora tart előadást.

Ezt követik a délután folyamán és másnap a szekcióülések fogyasztói magatartás, marketingstratégia, marketingkommunikáció és média, valamint oktatásmódszertan témakörökben, illetve augusztus 29-én adják át a Kürthy Pál emlékdíjat, melyre fiatal oktatók és hallgatók pályázhattak.

(www.edupress.hu)