szerző:
Edupress

Interaktív programmal várja az egyetemistákat és főiskolásokat a Brand Camp néven megrendezett szakmai tábor, amelyet az Extreme szervez július 3-5. között, Siófokon. A márkatábor célja, hogy kapcsolatot építsen ki a marketing szakma iránt érdeklődő hallgatók és gyakorló szakemberek között, továbbá, hogy betekintést nyújtson a szakma hétköznapi fortélyaiba előadások és workshop-ok segítségével.

A programból szemezgetve

- Event marketing - Coke club
Szende Attila - Coca Cola - hosszú évek tapasztalta új köntösbe bújtatva

- Egy álom kezdete...
Herczeg Zoltán - egy provokatív, gyakorlatias látomás

- Google - Mitől a világ egyik legjobb munkahelye?
Persztegi Zoltán - és mitől jó egy személyben?

- A személy szerepe a márkában - Touch point
Kőszegi András

- Egy újszülöttnek minden vicc új - a kreativitás tudománya. Kell-e és miért a márkaépítéshez kreativitás. Mit csinálsz, ha szerinted nincs kreatív géned? Van megoldás...
Kaszás György

- Média - a Coke Club kommunikációja
Spielman Katalin

- Kreatív verseny
Mitől leszel igazán extreme? - Az Extreme rendezvényügynökség tagjaival.

- Személyiségmarketing - Karrier tréning
Szabó Szilvia - ZsKF

- A zene ereje - Mennyiben függ egy reklám sikere a dallamtól?
Hrutka Róbert

- Superbrandek 18-26 - felsőoktatási marketing, fesztiválkommunikáció és a multik
Tibenszky Moni Lisa - Shortcut Communications

- Werk
Réz András

-Integrált Marketing - Akkor most mindenhez kell értenem? Merre tart a marketing és a márkaépítés? Melyek a kötelező, az elavult és jól együttható eszközök?Dunavölgyi Zsolt - Imige

- Élelmiszerek márkaépítése
Sárközy Ildikó - Marketing Tanácsadók Klubja

- Milyenek vagyunk a reklám tükrében?
Sas István

- Márkaépítés az interneten
Sárközy Ildikó - Marketing Tanácsadók Klubja

- Social Branding
Braun Róbert- Braun & Partners

További információ a www.brandcamp.hu oldalon olvasható.

(www.edupress.hu)