szerző:
Rodler Lili
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

November 15-ig lehet leadni a jelentkezéseket az E-felvételi rendszerében, viszont utána sem szabad elkényelmesedni.

Miután lezárul a jelentkezési időszak, december 14-től elérhetővé válnak az ügyintézés funkciók a rendszerben. Ez a mesterképzésre jelentkezettek számára ismerős lehet, hiszen az alapszakos tanulmányaik kezdetén is ezeken a folyamatokon kellett keresztülmenjenek.

A Felvi.hu felsőoktatási tájékoztatójában részletesen leírja, hogy mit is kell elvégezni, illetve mire kell figyelni december 14-e után. Az ügyintézési időszakban:

  • Nyomon követhetitek a benyújtott kérelmeitek és dokumentumaitok feldolgozását, a feldolgozás eredményét. Elutasított dokumentum esetén az elutasítás indokát.
  • Ellenőrizhetitek a közhiteles nyilvántartásból átvett adatokat és információkat.
  • Megnézhetitek, hogy a jelentkezési helyeitekre az adott időpontban a rendelkezésre álló adatok szerint, mennyi felvételi pontszámot értetek el.
  • Letölthetitek a Hivatal által küldött hivatalos értesítéseket, határozatokat, hiánypótló végzéseket.

Főleg a hiánypótló felhívások miatt érdemes rendszeresen megnézni az E-felvételi felületét. A hiányos adatokról/dokumentumokról a megadott e-mail címetekre külön hiánypótlási értesítést is kaptok majd.

Az ügyintézés időszaka 2025 január 9-ig tart majd. A fent felsoroltak mellett eddig az időpontig tudtok majd a jelentkezési sorrendeteken módosítani, jelentkezés visszavonni, illetve minden dokumentumot pótolni, amit a jelentkezés után kaptatok meg.