A mesterséges intelligencia oldhatja meg a tanárhiányt
A mesterséges intelligencia javíthatja az oktatás hatékonyságát és csökkentheti a költségeket.
A mesterséges intelligencia javíthatja az oktatás hatékonyságát és csökkentheti a költségeket.
Az uniós pénzből fejlesztett szoftverrel a rutinos beszélgetést igyekeznek segíteni.
A legtöbben a ChatGPT-t, de a jelentős arányhoz hozzájárult több, évek óta közismert idegennyelvi szoftver is. A diákok 85 százaléka nem kapott az MI etikai vonatkozásairól tájékoztatást és csak 7 százalék szerint kellene azt az egyetemnek szabályoznia.
Az MI elterjedésével egyre fontosabb lesz a kritikai érzék és a dolgozók készségfejlesztése.
A mesterséges intelligenciával tényleg minden oldalról megpróbálkoznak a hírverésre felülni szándékozó startup cégek, ez viszont egy kifejezetten érdekes megoldás.
Azzal, hogy vissza lehet keresni a korábbi változatokat, bizonyítható, hogy egy szakdolgozatban napok munkája van, nem öt perc ChatGPT-használat.
Vannak funkciók, amire nem kétséges, hogy használható-e a rendszer, hanem egészen biztos, hogy nem.
„Még eléggé új vagyok, ezért néha hibázok, ha rajtakapsz, hogy hibázok, akkor jelezd!” – így indít a rendszer, amikor a diákok kinyitják a laptopjukat. A gyerekszűrő funkció pedig olyannyira komolyan van véve, hogy egy káromkodásért mindjárt a szülőket is értesíti a rendszer.
Oktatójának hamar gyanús lett, hogy egy sosemvolt eseményre hivatkozott a szövegben, forrásként pedig egy nemlétező lapot adott meg.
Tavaly januárban a DeepMindnak a számítógépe elvert egy embert góban ez óriási áttörés volt, hiszen a 2500 éves, sakknál is komplikáltabb kínai játékban még sosem sikerült ez. Azonban a fejlesztések itt nem álltak meg.