szerző:
Eduline

Egy angoltanár megunta, hogy mindenféle fárasztó kifogással jönnek a diákok, amikor a házi el(nem)készítéséről van szó, ezért egészen máshonnan kezdet megközelíteni a dolgot, és úgy tűnik, nagyon bevált.

Temesváriné Várszegi Mónika a wmn.hu-n számol be arról, hogyan nézett ki egy órája 10 évvel ezelőtt, és onnan hogy jutott el oda, hogy már nem idegeskedik a házin.

Korábban a diákok folyamatosan kifogásokkal jöttek, és hiába a büntetések, többen rendszeresen nem írtak házit. A tanár erre azt találta ki, hogy beírás helyett inkább dupla feladatot ad azoknak, akik nem készítettek leckét.

Kapcsolódó cikkek

A szülők egyesülete szerint nincs jogi alapja a házinak

A túl sok házi rontja a gyerekek teljesítményét

A legjobb brit iskola szerint a házi depressziót okoz

A dolog működött, bár a notórius házit kihagyók továbbra sem írtak házit, viszont a pluszfeladatokat szívesen megcsinálták.

Ma pedig már ott tart az osztály, hogy nincs házi, mindenki azt csinál, amit akar, az egyetlen kikötés, hogy csinálni kell valamit.