Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
490,5 millió forintba került az a kampány, aminek célja volt, hogy elfogadtassa a menzareformot.
Közel félmilliárd forint uniós pénz mehetett el arra, hogy a menzareformot megismertessék és elfogadtassák a közvéleménnyel – írja a hvg.hu.
Informálják a területen dolgozókat, és segítsék az átállásban a menzán étkező gyerekeket, valamint a szülőket és a tanárokat – a lap szerint erre állt rendelkezésre az összeg, melynek fő kedvezményezettje a Debreceni Egyetem volt.
Az egyetem tanulmányokkal, projektekkel, szakértői anyagokkal, rendezvényekkel, honlap indításával járult hozzá a reform elfogadtatásához - derül ki az egyetem által a lapnak küldött adatokból.
A kampányra szánt kerethez a Emberi Erőforrások Minisztériumának egyik háttérintézménye, a Nemzeti Család- és Szociálpolitikai Intézet, valamint a szintén állami Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet is hozzáférést kapott.
A kampány keretében készült el ez a közel háromnegyed órás film is: