szerző:
Eduline

490,5 millió forintba került az a kampány, aminek célja volt, hogy elfogadtassa a menzareformot.

 

Közel félmilliárd forint uniós pénz mehetett el arra, hogy a menzareformot megismertessék és elfogadtassák a közvéleménnyel – írja a hvg.hu.

Informálják a területen dolgozókat, és segítsék az átállásban a menzán étkező gyerekeket, valamint a szülőket és a tanárokat – a lap szerint erre állt rendelkezésre az összeg, melynek fő kedvezményezettje a Debreceni Egyetem volt.

Kapcsolódó cikkeink

Rétvári szerint a konyhában kell keresni a problémát

A politikusoknak sem ízlik a menza, pedig ők hoztak döntést róla

Nem akarnak havi 10 ezret ehetetlen ételekre költeni a szülők

Az egyetem tanulmányokkal, projektekkel, szakértői anyagokkal, rendezvényekkel, honlap indításával járult hozzá a reform elfogadtatásához - derül ki az egyetem által a lapnak küldött adatokból.

A kampányra szánt kerethez a Emberi Erőforrások Minisztériumának egyik háttérintézménye, a Nemzeti Család- és Szociálpolitikai Intézet, valamint a szintén állami Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet is hozzáférést kapott.

A kampány keretében készült el ez a közel háromnegyed órás film is: