szerző:
Eduline

Új platformokon indult harc a diákok kegyeiért.

Egyre több brit egyetem kénytelen közösségi médiához értő szakembert felvenni, hogy a neten is lehetőség szerint minden platformon jelen legyenek, így csábítva magukhoz a végzősöket – írja a Guardian.

A Bournemouth University felmérése szerint a legnépszerűbb csatornák a Facebook, az Instagram és a Twitter. Ezeken szinte kötelező fenn lennie egy brit egyetemnek, ha nem akar lemaradni a hallgatókért folytatott küzdelemben.

Más egyetem még ennél is tovább megy: a Snapchaten tartanak kérdések óráját, egy másik intézmény pedig egyik híres öregdiákjának Twitter-profilján keresztül szól 250 ezer követőhöz. Sőt, a University of Salford a Tinderen létrehozott két profilt, hogy a felhasználók „létesítsenek velük hosszú távú kapcsolatot”.

A brit egyetemeknek nincs könnyű dolguk, a leendő hallgatókat egy csomó dolog távol tarthatja a felsőoktatástól: a külföldieket a Brexit riaszthatja el, de sokan mondhatnak le a továbbtanulásról a tervezett tandíjemelés hírére is.