Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Az egyetemek között is létezik márkaverseny, a legnépszerűbb az ELTE - derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet és...
Az egyetemek között is létezik márkaverseny, a legnépszerűbb az ELTE - derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet és a Superbrands Magyarország közös kutatásából.
A 800 ember megkérdezésével elvégzett reprezentatív kutatás során 800 márkához gyűjtöttek adatokat egyebek között arról, hogy milyen iparágban versenyez az adott márka, vagy milyen régóta van a piacon. Azok a márkák, amelyek tavaly elnyerték a Superbrands díjat átlagosan 5,5 százalékkal magasabb ismertséggel rendelkeznek, mint amelyek nem szerezték meg ezt a független szakértői bizottság által évente odaítélt védjegyet.
A kutatás szerint a nem klasszikus marketinget használó, de országos márkák, mint például a Szépművészeti Múzeum, az egyetemek közül az ELTE és az olyan népszerű színházak, mint a Vígszínház vagy a Budapesti Operettszínház a legismertebbek. Mindez arra utal, hogy a sajtómegjelenésekre nekik is érdemes odafigyelni - idézi a közlemény Sugatagi Gábort, a GfK Hungária senior tanácsadóját.