Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
"Csodaszerként" hatna a diákok egészségre és teljesítményére is, ha reggel 8 óra helyett 9-10-kor kezdődne a tanítás. Az alváskutatók megállapításait ugyanakkor az oktatási rendszer nem veszi figyelembe - írja a hvg.hu.
Drasztikusan át kell alakítani az oktatási rendszert, mert az nem segíti elő az egyéni képességek kibontakozását – vallja Sir Ken Robinson, akinek hírneve és rajongótábora lassan a filmsztárokéval vetekszik, pedig amit mond, azt már sokan, sokféleképpen elmondták előtte. De nem úgy, ahogy ő.
A The New York Times szakírója évek óta a közoktatás megszállott kutatója. A tényfeltárást tudományos alapossággal művelő zsurnalisztaként bejárta az Újvilág gyerekszempontból legzűrösebb helyeit, interjúzott, értékelt és írt. A magyarul most megjelenő, Segítsünk kibontakozni gyerekeinknek című könyve apropóján kaptuk e-mail-végre a 46 éves kanadai-amerikai szerzőt.
Veszélybe került a hátrányos helyzetű gyerekeket oktató Burattino Általános és Szakképző Iskola, Gyermekotthon működése az alapítványi intézmények finanszírozásának új rendszere miatt. Nem csak a Burattino van ilyen helyzetben, az alapítványi iskolák jelentős része szeptembertől csak a pedagógusok bérét kapja meg az államtól, más támogatásra nem számíthatnak.