Furcsa akció: nem biztos, hogy az áruház így gondolta
Egy apró írásjel kimarad, és minden borul.
Vajon mire gondolt először a pékség tulaja, amikor meglátta a cégtáblát?
Az ingyenes reklám egyik fajtája kétségkívül az, ha minél kínosabb helyesírási hibát vét valaki az üzlet cégérén. Ha az előbbi tétel helytálló, ez a pékség sikerre van ítélve.
Többször is megismételte a hibát a plakát készítője
Olvasónk küldte be a képet, amit egy plakátról készített.
Elírták a titulusát, így elég ijesztő lett szegény pszichológus
Ha egybe írták volna, minden rendben. Így is érthető persze, de ha szó szerint vesszük, elég ijesztő a végeredmény.
Ezért kell újra átolvasni, mi kerül a cégtáblára
A gazdája most nem lehet büszke, bár kap egy kis ingyen reklámot.
Ez azért elég durva hiba egy hirdetésen
Ez nem csak egy átlagos elírás, valaki csúnyán benézte azt a j betűt.
Cigány diáklány a Kárpát-medence legjobb helyesírója
Hibátlan eredménnyel nyerte meg a Simonyi Zsigmond-versenyt a hetedik osztályos karancslapujtői diáklány.
Nektek mennyi idő alatt esik le, hogy valami nem stimmel ezzel a felirattal?
Három lett, maradhat?
Érdekes helyesírási probléma egy étlapon: nem egyszerű eset
Pontya vagy pontyja? Min múlik?
Még a nyomdában sem vették észre a kínos hibát
A kereskedelmi szektorra is lecsapott az elütés démona.
Ezért érdemes kétszer is átolvasni egy táblát, mielőtt kirakják
Két érdekes, nyilvános helyen észlelt helyesírási hibát is találtunk a Nyelvtudományi Intézet Facebook-oldalán.
Hány helyesírási hibát fedeztek fel a faliújságon?
Több gond is akad ezzel a kiírással.