Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
20 millió dollárt (6,8 milliárd forint) kell fizetnie a Microsoftnak az Egyesült Államok szövetségi szabályozói részére, miután kiderült, hogy illegálisan gyűjtöttek adatokat Xbox-fiókot létrehozó gyerekekről.
Futótűzként tarolta le a világot a videojáték, amely úgy néz ki, mintha a nyolcvanas évekből érkezett volna. Ennek ellenére a mostani gyerekek megőrülnek érte, a szülők pedig alig győzik vásárolni a kiegészítőket, a letölthető digitális tartalmaktól a játék figuráival ellátott ruhadarabokig. A játék azonban ennél sokrétűbb: az iskolák számára átalakított változata például a digitális oktatásban óriási segítséget jelenthet. Lássuk, mit tud a Minecraft, és hogyan lehet bevetni az órán.
A redmondi óriás céges csoportmunka alkalmazása óriási ismertségre tett szert a járvány első hulláma alatt, hiszen egy csapásra megismerte rengeteg tanár és diák is. Ez azonban csak az első lépés a felé, hogy a digitális oktatási módszerek beépüljenek az iskolák mindennapjaiba, amelyből a diákok és tanáraik is profitálnak.
Az élményszerű oktatásban áttörést ígérő alkalmazással jutott be egy magyar fiatalokból álló csapat a világ egyik legrangosabb fejlesztői versenye, a Microsoft Imagine Cup döntőjébe.
Már 16 éve rendezik meg a Microsoft Office Specialist Championshipet, az irodai programcsomagok világbajnokságát. A versenyen a résztvevőknek 50 perc alatt kellett megmutatniuk, hogy mit tudnak Wordben, Excelben és PowerPointban. - írja az Index.
Az elmúlt évben a világon a tizenéves internethasználók 62 százaléka szembesült valamilyen veszéllyel az online térben, derült ki a Microsoft reprezentatív nemzetközi kutatásából.
Programozóként az átlagfizetés többszörösét kereshetitek meg, és erre érdemes már iskola alatt készülni. Az egyik, erre alkalmas program most ingyen elérhető.
Egy budapesti suliban jártunk, ahol már nincs kitiltva az okostelefon az osztálytermekből, és a házit is elektronikusan küldik el a diákok. Alternatív órákon azt is megtudtuk, hogy nem csak a kütyük lényegesek, hanem egy új szemléletmódra van szükség az oktatásban, amit például azzal is fejleszteni lehet, ha felhívják Szingapúrt.
A technológiai óriás Imagine Cup nevű versenyén idén harmadik lett a debreceni csapat az egyik főbb kategóriában, orvosi fejlesztésük sokat segíthet a frissen végzett orvosoknak, hogy minél jobb diagnosztizálják a betegeket.
A világ egyik legkedveltebb, végtelen építkezést és fejlődést nyújtó játékának iskolai verzióját fejlesztette ki a Microsoft, hogy a tanulók közös feladatokat megoldva - illetve megépítve - képesek legyenek az összetettebb gondolkodásra és a csapatmunkára.
Az utóbbi hónapokban nem csak a felületes szemlélőnek üthették meg kizárólag negatív hírek a fülét az oktatással kapcsolatban. Nem csoda, hogy ebben a csatazajban nem kapott nagy nyilvánosságot, hogy Budapest közepén a világ talán leginnovatívabb tanárai gyűltek össze, és tanácskoznak három napon keresztül.
A 15 évesek 60 százaléka digitálisan írástudatlan a PISA-tesztek szerint, miközben a programozás egyáltalán nem egy unalmas dolog. A Minecraftot például mindenki ismeri, és már a játék segítségével is megtanulható a kódolás alapja. És akkor még a telefonról irányítható robotokról nem is szóltunk.