Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Ami meg lesz oldva, hogy ki megy be az órára és ő mit fog tanítani, azt nem tudni – vélekedik Lannert Judit.
A nemrég elfogadott, sokat vitatott státusztörvény a kormánynak kényelmes módon próbálja meg kezelni a tanárhiányt, mobilabbá téve a pedagógusokat, fellazítva az utazási kereteket, erről beszélt a nemrég nekünk is nyilatkozó Lannert Judit oktatáskutató a Spirit FM-en.
Szerinte a legnagyobb baj, hogy emellett nem látszik a kompenzáció. Úgy látja, a pedagógusok új jogállása azt célozza, hogy a napi problémákkal megküzdjön a tankerület, hosszabb távú megoldást a törvénytől – mint fogalmazott – “semmiképpen se reméljünk”.
Lannert úgy véli, törvény minőségileg csak rontja a rendszert. A szakember kijelentette: a friss jogszabály gyerekfelügyeletként kezeli az oktatást, és ez a következő tanévben is meg lesz oldva. „Hogy pontosan ki megy be az órára és mit fog tanítani, milyen színvonalon, azt nem tudni” – fogalmazott.
Szerinte a jogszabály körülbelül annyit ígér, hogy a gyerek ott lesz az iskolában és a szülők dolgozhatnak.