Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Meglepő videóklipet készített a St. Louis-i Jennings High School tanári kara: rappelve mesélik el tanítványaiknak, miért is jó nekik, ha jelentkeznek az év végi központi vizsgákra. Az akció elérte a célját: több diák a videó hatására döntött úgy, mégis részt vesz a megmérettetésen – számolt be a Huffingon Post.
A felvétel elkészítésére azután szánták el magukat a pedagógusok, hogy a gimnáziumban évről évre egyre kevesebb diák jelentkezett a központi állami felmérésre. Miután semmilyen rábeszélés nem hatott, a tanárok úgy döntöttek, hogy egy teljesen más szemszögből, a diákok nyelvén próbálják meg elmagyarázni a vizsga előnyeit.
Körülbelül egy tucat tanár jött össze a forgatás kedvéért. A négyperces klip szövegét saját maguk írták, és a vizsgák jelentőségére igyekeznek felhívni a figyelmet. A tesztek egyébként a 2008-ban indult Missouri Assessment Program részét képezik, amely során azt rögzítik, milyen eredménnyel zártak a tanulók a kurzusokon, és milyen hatékonysággal tanítanak az oktatók.
A videó a hónap elején debütált, és óriási ováció követte. Mint a kilencszáz diák állva ünnepelte a tanárokat, és többen megígérték, hogy jelentkeznek a vizsgákra, pedig korábban hallani sem akartak róla. Rappelve mondják fel a tananyagot egy amerikai iskola diákjai – a furcsa módszerről itt láthatsz videót.