Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Több mint 800 diák próbálhatta ki magát a 15. Diák Menedzsment Bajnokságon. A háromfős diákcsapatok egy-egy virtuális üdítő- és joghurtitaltermelő és -értékesítő céget vezethettek - írja a hvg.hu.
A tavaszi Diák Menedzsment Bajnokságon részt vevő csapatok stratégiai menedzsment döntésekkel (árazás, marketing, pénzügyek, HR) irányították cégeiket, egy virtuális éven keresztül. A szimuláció során a csapatokat hat céget tartalmazó piacokra osztották, így mindig a „helyi piaci szereplők” közötti verseny során kellett a legjobb eredményt elérni. A cél a legmagasabb profit elérése volt, ez alapján dőlt el a piacgyőztes és a továbbjutó csapat.
Az ország 26 felsőoktatási intézményéből jelentkező hallgatók kilenc regionális selejtezőn mérhették össze tudásukat és képességeiket: a főváros mellett Győrben, Pécsett, Szegeden, Debrecenben és Miskolcon. Az online középdöntőn az 50 legjobb csapat közül került ki a tíz döntős, akiknek a finisben marketing esettanulmánnnyal kellett előrukkolniuk: egy új energiaital márka bevezetéséről a hazai piacon, különös tekintettel a marketingkommunikációra. A prezentáció mellett az üzleti szimuláció, illetve egy Mindent vagy Semmit stílusú kvíz is része volt a döntőnek. A teljes cikket a hvg.hu-n olvashatod el.