Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Rendhagyó módon köszöntek el iskolájuktól az egyik Los Angeles-i gimnázium végzős diákjai: tízperces, a YouTube-on azonnal népszerűvé vált videójukon két pörgős számra tátognak és táncolnak, így kalauzolják végig a nézőket az intézményen.
Felfüggesztették azt a 18 éves kanadai diákot, aki szatirikus YouTube-videóival hívta fel magára a figyelmet: a középiskola igazgatója azt tervezi, hogy végleg eltanácsolja a fiút az intézményből, sőt még a rendőrségen is feljelentette.
Arcsérülései miatt kórházba kellett szállítani azt a 13 éves amerikai diákot, aki néhány napja verekedett össze egyik osztálytársával. Bár a verekedést többen végignézték, egyikük sem próbálta szétválasztani a két lányt, sőt újabb pofonokra és ütésekre biztatták őket. Az egyik általános iskolás mobiltelefonjával felvette a jelenetet, és azonnal feltöltötte a YouTube-ra.
Furcsa videóval próbálta népszerűsíteni egyetemét egy húszéves brit hallgató. Tom Ridgewell a YouTube-ra is feltöltötte az intézmény nyílt napját és képzéseit „ajánló” félperces videókat, a Lincoln egyetem azonban nem örült a hátborzongató reklámnak. Nem véletlenül.
Rasszista megjegyzéseket tett ázsiai diáktársaira a University of California egyik hallgatója a japán földrengés és cunami napján. A YouTube-ra feltöltött felvételen többek közt arról panaszkodik, hogy mennyire zavarják a tanulásban azok a hallgatók, akik a könyvtárból telefonálnak Japánban élő szeretteiknek.
Szúrópróbaszerűen teszteltük, mennyire használják a közösségi oldalakat a magyar felsőoktatási intézmények, azaz mennyire aktívak a Facebookon, a Twitteren és a Youtube-on. Első körben nagy zűrzavar fogadott, de találtunk néhány pozitív példát is, sőt az egyik intézmény webkettes jelenléte egyenesen kifogástalannak tűnik.
Mindenkinek van kedvenc tanár figurája, akit valamelyik filmben látott és azt kívánta bárcsak az ő sulijának a tanári kara is innen venné a példát. A tanárnak általában pozitív szerepe van a filmekben, ők azok akik a főhősben tudatosítják a tanulságokat vagy mentorként lépnek fel a konfliktus helyzetben. Na de azért akadnak olyan történetek, ahol a tanár totálisan diszfunkcionális, netán ő maga idézi elő a konfliktust. Nézzük azokat, akiktől nem nyerhetünk inspirációt.
Közösségi siteokon próbálja elérni a BKF a diákokat a jelentkezési lap február 15-i leadási határidő előtt. A BKF online kommunikációs stratégiáját a Neo reklámügynökséggel közösen dolgozta ki.
Az oktatásügyiek szíve feltehetően megdobban, amikor azt olvassák: a Second Life virtuális világában is zajlik nyelvoktatás. Nem mindegy azonban, milyen is az. Sokszor – és sokaknak – még mindig célravezetőbb a hagyományos tanáros-tanfolyamos megoldás.