Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
30 ezer tanár vesz részt a 2016-os minősítési eljáráson, hogy aztán 2017-től többet kereshessen. Mit gondoltok ti, olvasók, a 2013-ban indult életpályamodellről? Íme.
A tanárok csak akkor léphetnek magasabb fizetési kategóriába - 2017. január elsejétől -, ha sikeresen veszik ezeket az akadályokat. Azt, hogy mennyit keresnek majd szeptembertől a különböző kategóriákban, itt nézhetitek meg, a pályakezdők fizetését pedig itt találjátok.
A legmarkánsabb olvasói vélemények a minősítésekről:
Ezekkel a pótvizsgákkal a kormány kétségbe vonja a jelenlegi, illetve korábbi vizsgák és ezzel együtt az oktatás értékét.
Ez nonszensz. 50 évesen újra "államvizsga"?
Elég sokat használom és használtatom az internetet a tanórákon is, de ilyen prezentációk készítésére egész egyszerűen nincs időm heti 26 óra mellett. Hagyják már békén a tanárokat!
Mielőtt „aprócska” pluszmunkáról beszél a minősítéssel kapcsolatban, tájékozódjon, mennyi munkát is jelent most egy pedagógusnak bebizonyítania, hogy nem érdemtelenül kapta a diplomáját/diplomáit/tudományos fokozatát, illetve vette fel az eddig megalázóan kevés fizetését a pályán töltött évek alatt.
Aki a prezentációkban hisz, prezentáljon. Én szeretek mesélni, előadni, szeretem a szöveggyűjteményt, szeretem, ha abba beleírnak a gyerekek, szeretem a táblát, a krétát, ha porzik, azt is. Miért nem lehetünk sokfélék? Miért nem lehet elfogadni, hogy nincs királyi út? Hogy nem a külsőségeken múlik az oktatás minősége?