Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Meglepő pénzgyűjtési akcióba kezdett két brit hallgató: reklámfelületként értékesítik a saját arcukat.
Meglepő pénzgyűjtési akcióba kezdett két brit hallgató: reklámfelületként értékesítik a saját arcukat. Az ötletre már több nagy cég (köztük az Ernst & Young) is ráharapott, így mára milliomos lett a két diák – adta hírül a Huffington Post.
Ross Harper és Ed Moyse 2011 októberében indította el a BuyMyFace.com nevű oldalt, ahol bárki kibérelheti a diákok arcát, hogy saját üzletét népszerűsítse. A két egyetemista összesen 80 ezer dollár, vagyis nagyjából 17 és fél millió forint tartozást halmozott fel – mivel másképp esélyük sem lett volna kifizetni a diákhitelből származó adósságot, úgy gondolták, nem mindennapi módon próbálnak pénzhez jutni.
Kezdetben a hirdetésekért napi 1 fontot kértek, ma már azonban 600 dollárt, azaz 132 ezer forintot kell fizetni egy 24 órás reklámért. Bár a teljes tartozást még nem sikerült kifizetniük, hamarosan erre is sor kerülhet: saját bevallásuk szerint ugyanis mindössze 180 nap alatt 50 ezer dollárt, azaz 11 millió forintot gyűjtöttek össze. Nem ők az egyetlenek, akik furcsa pénzgyűjtő kampányba kezdtek – egy másik ötletes akcióról itt olvashatsz bővebben.