Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Brenda C. egy kaliforniai középiskolában tanított 24 éven keresztül. Generációkat látott felnőni és 60 éves korára elege lett a hivatásából. Az indok, hogy egyszerűen képtelen szót érteni az újgenerációs fiatalokkal.
Úgy vélik, a kormány szembemegy a diákok érdekeivel, ezért azt kérik, távolítsák el a törvényjavaslatból a telekommunikációs eszközökre vonatkozó részt.
Magyarországon az oktatási intézmények különbözően viszonyulnak ahhoz, hogy a diákok mikor és hogyan használhatják a telefonjukat az iskolában. Van, ahol képernyő-ellenőrzést tartanak, máshol pedig fülest is kérnek, hogy rajzórán hallgathasson zenét a tanuló.
A nyári szünetben a több szabadidő azzal is járhat, hogy a gyerekek több időt töltenek a televízió előtt. Mikor nézzenek tévét a szünetben? Szükséges egyáltalán szabályozni a képernyőidőt?
Az elmúlt egy évben számos hasznos telefonos applikációt ajánlottunk nektek, legyen szó nyelvtanulásról, időmenedzsmentről vagy pénzügyekről. Ezek közül hozunk most egy válogatást.
Nincs nyelvtudás biztos nyelvtani alapok nélkül - de szerencsére már ezek elsajátításához sem szükséges az unalmas tankönyveket bújni. Most három olyan alkalmazást ajánlunk, amivel egyszerűen fejleszthetitek a tudásotokat.
Az álhírek problémáját mind a diákok, mind a tanárok jelentősnek látják, az oktatási rendszer ugyanakkor kevésbé képes kezelni ezt a jelenséget főként a pedagógusok leterheltsége miatt. Egy friss kutatás hívja fel a figyelmet a téma fontosságára.
Az olvasás és a nyelvtanulás készségét is befolyásolhatja a túl sok (vagy túl korán?) kezdett okostelefonozás, tabletezés, egyszóval "képernyőzés". Újabb érdekes kutatási eredményekről számolunk be.