Közoktatás Edupress

Stratégiai ívre felcsipeszelt, ütős, kreatív kampányokra van szükség a felsőoktatásban is

Elolvasom

Intenzív reklámkampányt folytatnak a felsőoktatási intézmények a február 15-ei felvételi jelentkezés határideje előtt - írta meg a Világgazdaság. A lap szerint elsősorban online hirdetésekkel és személyes találkozókkal operálnak az intézmények, de használnak print hirdetéseket és PR tevékenységet, elsősorban a szülők elérése érdekében. A ReVISION alternatív kommunikációs ügynökség szerint azonban a klasszikus eszközök helyett ütős és újszerű módszerekkel lehet a fiatal korosztályt hatékonyan megcélozni.

Közoktatás Edupress

Versekből animációk gyermekeknek

Elolvasom

A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) animáció szakos hallgatói gyermekverseket- és dalokat filmesítettek meg. A rajzfilmsorozat az egyszervolt.hu portál-csoport közreműködésével valósult meg, a verseket és dalokat a gyermekportál szerkesztősége válogatta - tájékoztatta az Edupress-t az egyetem.

1 2